Hora

Nakupujme u těch, které známe a máme je v sousedství

Královéhradecký kraj se rozhodl finančně podpořit kampaň místních akčních skupin (MAS) s názvem „REGIONY SOBĚ“. Cílem této kampaně je propojení lokální nabídky podnikatelů s místními konzumenty a turisty. Unikátní databáze podniků na webu www.regionysobe.cz v kraji zvýší poptávku po nabízených produktech i službách a tím podpoří rozvoj lokální ekonomiky.

Do kampaně je v současné době zapojeno přes 2200 výrobců nebo poskytovatelů služeb z území celé republiky. Chcete navštívený region poznat všemi smysly? Hodláte si ze svého výletu nebo pracovní cesty přivézt kvalitní dárek nebo si pochutnat v osvědčené restauraci? Pak určitě vsaďte na velkého pomocníka na www.regionysobe.cz.

Podniky jsou tu rozděleny do 6 kategorií – obchody a prodejny, potraviny a přírodní produkty, řemesla, rukodělné výrobky, služby, stravování a ubytování. Místní akční skupiny v Královéhradeckém kraji jsou v rámci kampaně REGIONY SOBĚ aktivní. „Informaci o této aktivitě jsme rozšířili mezi své členy i širokou veřejnost. Kvalitní výrobce a poskytovatele služeb jsme vytipovávali i v naší kanceláři na základě znalosti regionu,“ popisuje postup plnění databáze Mirka Soldánová z MAS Stolové hory.

„MASky“ dlouhodobě podporují lokální ekonomiku, s aktéry v území jsou úzce propojené na principu takzvaného síťování. „Náš kraj disponuje množstvím šikovných a podnikavých lidí. Ti mohou díky své zručnosti a pracovitosti nabídnout originální a nezaměnitelné výsledky své práce v mnoha oblastech. Ať se jedná o služby nebo produkci z oblasti zemědělství, potravinářství či řemeslné výroby,“ vysvětluje manažerka MAS Podchlumí Zdeňka Novotná, proč se její organizace do kampaně zapojila.

Helena Kráčmarová a kolektiv


Pokud Vás zajímá, kdo se do kampaně Regiony sobě zapojil na území MAS Stolové hory, můžete to zjistit na následujícím odkaze.